B050081B05 |
Moviment i aprenentatge |
2019-2020 |
Taller a centre. Educació Infantil |
|
|
|
5/10/2019 - 26/10/2019 (15 hores) de 9:00h a 14:00h |
|
C Parvum-Arrels |
|
av. Seminari, s/n (Solsona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Solsonès
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
L’actualitat de l’evidència sobre els problemes d’atenció, aprenentatge i comportament s’està dirigint a la comprensió del procés de construcció neurològica de nens i adults que presenten aquestes disfuncions, per determinar si el seu neurodesenvolupament va ser el correcte. Es creu que variacions en aquest procés de construcció poden derivar a un mal funcionament de sistemes sensorials i motors durant la infància.
Aquest curs pretén donar eines i estratègies al professorat per permetre millorar l’atenció als nostres alumnes tot ajudant-los en el seu neurodesenvolupament.
|
| |
Objectius |
1- Conèixer com el neurodesenvolupament afavoreix la maduració de la funció visual i la seva eficàcia.
2- Conèixer estratègies i activitats d'estimulació i conèixer com tractar els reflexos primaris.
|
| |
Continguts |
1- Desenvolupament sistema motor.
2- Desenvolupament sistemes sensorials.
3- Reflexos primaris.
4- Visió i aprenentatge.
|
| |
Formador/a |
Anna Luz Rodríguez
|
| |
Avaluació |
Nivell 1: satisfacció i percepció subjectiva de l'aprofitament. Resposta del qüestionari de valoració en acabar l'activitat.
Nivell 2: aprofitament i aprenentatge. (Elaboració de materials per aplicar les estratègies i activitats proposades a la formació.)
Nivell 3: transferència immediata. Experimentació a l'aula.
|
| |
Requisits de certificació |
1.- Assistir al 80 % de les sessions.
2.- Presentació individual de la tasca (Elaboració de materials per aplicar les estratègies i activitats proposades a la formació).
3 - Omplir el qüestionari de valoració
|
| |
E-mail |
se-solsones@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dissabte |
05/10/2019 |
0900 |
1400 |
Sessió 2 |
dissabte |
26/10/2019 |
0900 |
1400 |
|
| |